Result of Journal Peer Review: Metode Sosiodrama untuk Meningkatkan Kemampuan Bahasa Arab Siswa Madrasah Aliyah

Ismail, Ahmad Result of Journal Peer Review: Metode Sosiodrama untuk Meningkatkan Kemampuan Bahasa Arab Siswa Madrasah Aliyah. Al Mahara: Jurnal pendidikan Bahasa Arab. ISSN 24775827 (Unpublished)

[thumbnail of Result of Journal Peer Review: Metode Sosiodrama untuk Meningkatkan Kemampuan Bahasa Arab Siswa Madrasah Aliyah]
Preview
Text (Result of Journal Peer Review: Metode Sosiodrama untuk Meningkatkan Kemampuan Bahasa Arab Siswa Madrasah Aliyah)
jurnal metode sosiodrama- ismail.pdf - Accepted Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (586kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: 400 Language > 490 Other languages > 492 Afro-Asiatic languages Semitic > 492.7 Arabic
Divisions: Artikel Jurnal (Journal Articles)
Depositing User: Umar Falahul Alam
Date Deposited: 18 May 2021 07:10
Last Modified: 18 May 2021 07:10
URI: https://eprints.walisongo.ac.id/id/eprint/12719

Actions (login required)

View Item
View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics